www.shahtinsk.gov.kz ШАХТИНСК ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ РЕСМИ ИНТЕРНЕТ – РЕСУРСЫ
Мысалы: Қаржылар
Баннер Баннер Баннер Баннер Баннер Баннер

Оқиғалар

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі, «Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі Зейнетақы төлеу бойынша мемлекеттік орталығы» РМҚК мен Қазақстан-Ресей медициналық университетімен бірлесе отырып мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған тұлғаларға онлайн қолдау арқылы өзара әрекеттесу тәртібі

Мүгедек балаларды тәрбиелеп отырған
ата-аналарға кеңес және психологиялық көмек көрсету
үшін онлайн қолдау қызметін ұйымдастыру бойынша
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және
әлеуметтік даму министрлігігінің нұсқау хатына
1 Қосымша

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі, «Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі Зейнетақы төлеу бойынша мемлекеттік орталығы» РМҚК мен Қазақстан-Ресей медициналық университетімен бірлесе отырып мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған тұлғаларға онлайн қолдау арқылы өзара әрекеттесу тәртібі

1. Пайдаланушы 1411 нөміріне телефон шалады.
2. Оператор қоңырауды қабылдайды
3. Пайдланушы Университет маманының on-line кеңесіне кезек брондау бойынша қызметтіне хабарласқан кезде: оператор келесі әрекеттерді орындайды:
3.1. Қолданушыны жәрдемақы алушының, мүгедек баланы тәрбиелеушінің немесе мүгедек баланың жеке идентификациялық нөмірін (ЖСН) айтуын сұрайды;
3.2. Ұсынылған ЖСН бойынша орталық дерекқордан (ОДҚ) және мүгедектігі бар тұлғалардың орталық дерекқорнан (МОДҚ) жәрдемақы алушының, мүгедек баланы тәрбиелеушінің немесе мүгедек баланы іздей бастайды;
3.3. Ұсынылған ЖСН бойынша ОДҚ белсенді жәрдемақы алушы, мүгедек баланы тәрбиелеуші тіркелмесе, немесе МОДҚ мүгедек бала тіркелмесе оператор жәрдемақы алушыға, мүгедек баланы тәрбиелеушіге немесе мүгедек бала ЖСН бойынша тіркелмегенің және кеңес қызметті мен психологиялық көмек көрсету әдеп қағидасын сақтаумен хабарлайды;
3.4. Оператор, ұсынылған ЖСН бойынша ОДҚ белсенді жәрдемақы алушының (анасы, әкесі, бала асырап алушы, (қыз асырап алушы) қамқоршы, (қамқоршы) мүгедек баланы тәрбиелеушінің немесе МОДҚ мүгедек баланы, және ОДҚ/МОДҚ көрсетілген деректермен) қазіргі бұйрықтың 4-9 тармақтарына сәйкес тапсырысты рәсімдеу бойынша кейінгі қадамын іске асырады.
4. Оператор пайдаланушының тапсырысна сәйкес Университет ұсынылған кестеге сәйкес Университет мамандарының on-line кеңесіне алдын-ала кезек брондау жүргізеді.
5. Оператор пайдаланушының талабы бойынша сұратылған күнге кезектің болуы /жоқтығы туралы, жақындағы бос кезектің күнінен бұрын пайдаланушыға хабарлауға мiндеттi.
Оператор өтінішті қабылдағаннан кейін, пайдаланушыға мынадай деректерді хабарлауы тиіс:
- Университет мамандарының on-line кеңесінің күні мен уақытын;
- Skype-байланысы үшін Университет пен ЗТМО реквизиттерімен сайт атауы туралы;
- брондау кезегінің өзгергені туралы;
6. Кезекті брондау кезінде, оператор пайдаланушыдан деректер сұрайды және өтініш берушінің қажетті мәліметтерді келесі айқындай отырып өтініш толтырады:
- Т.А.Ә.;
- Жоспарланған кеңестің күні (күні мен уақыты);
- Өтініш берушінің телефоны;
- Өтінімнің өңірі.
7. Университет ЗТМО мамандардың тізімін және on-line кеңесші мамандардың бір айға бекітілген жұмыс кестесін, келесі айға әр айдың 25 жұлдызына дейін ұсынады.
8. Талапты пайдаланушы тапсырыс бұрын кезеңін өзгерту кезінде, оператор қолдану пайдаланушыға қажетті өзгерістер енгізеді.
9. Күнделікті 17.45 18.00 сағатқа дейін ЗТМО, университеті ұсынған электрондық пошта мекенжайы өтініш пайдаланушылардың соңғы күнтізбелік күні үшін алды жібереді.
10. ЗТМО және Университет Осы бұйрықтың өзара іс-қимыл арқылы анықталады Тараптардың функцияларын сапалы және уақтылы орындалуы, ұйымдастыру үшін жауапты адамдарды анықтау. Сіз жауапты тұлға (аты-жөні, телефон нөмірлері, электрондық пошта мекенжайлары, беру немесе босату, т.б.) деректемелері өзгерген жағдайда, жаңа деректер мынадай электрондық пошта мекенжайларына 1 (бір) жұмыс күні ішінде ұсынылатын болады:
- ЗТМО жағынан: centr_iku12@gcvp.kz, centr_iku4@gcvp.kz;
- Университет жағынан: i-krmu@mail.ru
11. Есепті айдан кейінгі айдың 5-дейін, Университет жобаланған психологиялық қолдау және кеңес беру қызметтері бойынша өтініштердің саны бойынша ЗТМО электронды есепті жібереді.
12. Есепті айдан кейінгі айдың 10-дейін, университет психологиялық көмек және консультациялық қызмет алған тұлғалар ЗТМО растау санын жібереді.
Нысаны мен жауапты тұлғалар келісілген баяндама электрондық пошта мекенжайы.
13. Есепті жылдан кейінгі айдың 15-күніне дейін, ЗТМО ұсынылған қосымшалардың саны және Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі психологиялық көмек және консультациялық қызметтер алынған адамдардың саны бойынша электрондық есебін ұсынады.

Мүгедек балаларды тәрбиелеп отырған
ата-аналарға кеңес және психологиялық көмек көрсету
үшін онлайн қолдау қызметін ұйымдастыру бойынша
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және
әлеуметтік даму министрлігігінің нұсқау хаты

Бүгін елімізде мүгедектігі бар 69 мыңнан астам балалар тұрады.
Диагностика әдістерін жетілдіру бойынша жүргізіліп жатқан жұмыстарға қарамастан, негізгі әлеуметтік маңызды ауруларды және жарақаттарды емдеу және оңалту, халықаралық стандарттарды енгізу, жүктілік түрлі кезеңдерінде скринингі жүргізу, балалар денсаулығы мен балалар арасында алғашқы мүгедектік өсу деңгейі төмен.
Балалар мүгедектігінің нозологиялық құрылымы жүйке жүйесінің аурулары және психикалық бұзылулар басым.
Мүгедек балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға көмек көрсету үшін мемлекеттік бюджеттен әлеуметтік жеңілдіктер әр түрлі әлеуметтік жәрдемақылар, стационарлық және жартылай стационарлық мекемелерінде, үй жағдайында арнайы әлеуметтік қызметтер болып табылады.
Алайда тиісті біліктілігі, дағдылары мен қабілеттері бар сарапшылардың қолына өз баласын жіберуге қорқады, олар оның жеке сипаттамаларын ескеріп баламен жұмыс істей алады, ал ата-аналар үйінде өздері балаға қызмет көрсетеді.
Бұлай отбасы әрқашан, сіздің бала тәрбиелеуде консультациялар білікті маман көмегін төлеуге, ол оқу жоспарын талап таңдау мүмкіндігін бере алмайды.
Сондай-ақ, күндізгі филиалдық желісін дамыту өте қажет, кейде қиын олардың ата-аналарының көмегімен қол жеткізу қабылдау, барлық ауылдық шалғай аудандарына желі жеткен жоқ.
Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған ата-аналар үшін кеңестік немесе психологиялық көмектер көрсетілуіне, білікті мамандардың қызметіне уақытында қол жеткізу және мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеуде ата-аналарға көмек көрсету үшін онлайн қолдау қызметі ашылауда (әрі қарай -Қызмет).
Онлайн-қолдау қызметінің негізгі міндеті – мүгедек балаларды тәрбиелеп отырған азаматтарға психологиялық қолдау көрсету, отбасындағы қолайлы әлеуметік-психологиялық климатты, сонымен қатар, физикалық мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың психологиялық саулығын қалыптастыруға жағдай жасау мақсатында мүгедек балалары бар отбасыларына кеңестік көмек беру болып табылады.
РМҚӨ Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау және әлеуметтік даму Мистрлігі «Зейнетақы төлеу бойынша мемлекеттік орталық» (әрі қарай - ЗТМО) және ҰБУ «Қазақстан-Ресейлік медициналық университет» (әрі қарай- Университет) Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау және әлеуметтік даму Мистрлігінің (әрі қарай - Министрлік) бастамасымен қызмет жұмысы ұйымдастырылды.
Қызмет мүмкіндігі шектеулі балалардың ата-аналарымен ғана жұмыс істейді. Қызмет жұмысында ЗТМО қызметтің операторы болады.
Университет курстар, жалпы медициналық психология және педагогика бар психиатрия білікті техник департаментінің, наркология неврология арқылы психологиялық көмек және кеңес көрсететін болады.
Қызмет бағдарламалық қамтамасыз ету «SKYPE» арқылы интернет-ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалана отырып, ұйымдастырылады.
Онлайн қолдау белгіленген кестеге сәйкес жұмыс істейтін болады және мүгедек балалардың барлық ата-аналарға қолжетімді болады.
Электрондық пошта қызметі, бұқаралық ақпарат құралдары арқылы халыққа министрлігінің веб-сайтына жеткізілетін болады.
Қызметтерді ұйымдастыру үшін министрлігінің, ЗТМО және университеті арасында ынтымақтастық тәртібі нұсқаулық хатқа 1-қосымшаға сәйкес айқындалады.
Осы мақсат үшін арнайы әзірленген нұсқаулық хатқа, 2-қосымшаға сәйкес - қызмет мүгедек балаларды тәрбиелеп отырған ата-аналарға психологиялық көмек және кеңес беру қызметінің қызметі онлайн қолдау, денсаулық сақтау және Қазақстан Республикасының (ереже бұдан әрі) әлеуметтік даму министрлігі туралы ережеде негізінде өз қызметін ұйымдастырады.
Қызметінің қорытындылары туралы нысанын есеп нұсқаулық хатқа 3-қосымшаға сәйкес қалыптасады.
Онлайн консультацияға қосылу үшін клиенттерге қызмет көрсету нұсқаулық хаттың 4-қосымшасына сәйкес Пайдаланушы нұсқаулығы қызмет көрсету нұсқаулығын пайдаланады.
Жергілікті атқарушы органдар онлайн қолдау қызметтерін алуға қалай азаматтарға консультациялар қамтамасыз ету жүзеге асырылатын, бұқаралық ақпарат құралдары арқылы, соның ішінде ақпараттық қолдау қызметтерін ұсынады.

Мүгедек балалардың ата-аналарына
психологиялық көмек пен кеңес беру
үшін онлайн қолдау көрсетуді ұйымдастыру бойынша
Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау
және әлеуметтік даму министрлігі нұсқаулық хатқа
2-қосымша

Мүгедек балаларды тәрбиелеп отырған ата-аналарға психологиялық көмек және кеңес беру үшін онлайн қолдау Қызметінің қызметі туралы,
Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі ЕРЕЖЕСІ

1. Жалпы ережелер
1. Осы Ереже мүмкіндігі шектеулі бар балаларды тәрбиелеп отырған ата-аналарға психологиялық көмек пен кеңес беру үшін онлайн қолдау қызметі (бұдан әрі - онлайн қолдау қызметі) тәртібін айқындайды.
2. Онлайн қолдау қызметінің негізгі міндетті болып табылады:
1) Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған ата-аналарға (заңды тұлғаларға), (алда- клиент) психологиялық мәселелерді шешуде кеңестік көмек көрсету;
2) Мүмкіндігі шектеулі балаларды және олардың тәрбиеленіп отырған отбасын мемлекеттік қолдау шаралары туралы ата-аналардың хабардар болу деңгейлерін көтеру.
3. Онлайн қолдау қызметі өзінің өкілеттігі шеңберінде қамтамасыз етеді:
1) Психологиялық көмек көрсету- мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған тұлғаларға психологиялық денсаулықты сақтау мақсатында психологиялық қолдау көрсету және отбасында жағымды әлеуметтік - психологиялық ахуал құру;
2) Кеңестік көмек көрсету- мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған тұлғаларға тәрбие жұмыстарының оңтайлы әдістерін таңдау және психологиялық проблемаларды шешуде кеңестік көмек көрсету
4. Онлайн қолдау қызметі өзінің қызметінде мынадай қағидаттарды басшылыққа алады:
1) уақтылы және сапалы ақпараттық-сервистік қызмет көрсету;
2) клиентке достық және коммерциялық емес үкім қатынасы;
3) психологиялық көмек және консультациялық қызмет көрсететін, қабылдау және өңдеу өтінімдерді барысында алынған құпия ақпаратты жарияламауға.
5. Осы Ережеде мынадай анықтамалар мен қысқартулар пайдаланылады:
1) Онлайн Қолдау қызметінің операторы - бұдан әрі Қазақстан Республикасының (Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталықтың қоғаммен байланыс департаментінің қызметкері - ЗТМО), кіріс қоңырауларды қабылдау және өңдеу үшін жауапты, өтініш (бұдан әрі - оператор);
2) Онлайн Қолдау қызметінің кеңесшісі - Қазақстан-Ресей медицина университеті (бұдан әрі - Университет), ақыл-кеңес онлайн жүзеге асыратын психолог (бұдан әрі - кеңесші);
3) Үйлестірушісі/университеті - қол қойылған Шарт бойынша міндеттемелерді уақытылы және сапалы орындау үшін ЗТМО және университеттің анықталған жауапты тұлғалар;
4) ЖСН - жеке сәйкестендіру нөмірі;
5) ОДБ - орталық деректер базасы;
6) МОДБ - мүгедектігі бар адамдардың орталықтандырылған дерекқоры;
7) уәкілетті орган - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі.

2. Онлайн қолдау қызметі қызметінің тәртібі
6. Онлайн қолдау қызметі өзінің қызметтерін көрсетеді:
- Кезекті брондау дүйсенбіден жұма күндері аралығында сағат 900-ден 1800-ге дейін, «Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына» сәйкес демалыс және мерекелік күндерден басқа күндері жүзеге асырылады;
- Онлайн кеңес дүйсенбіден жұма күндері аралығында сағат 1400-ден 1800-ге дейін, «Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына» сәйкес демалыс және мерекелік күндерден басқа күндері жүзеге асырылады;
Кезекті брондау жөніндегі азаматтардың жүгінулері 1411 нөміріне ақысыз түрде түседі.
Байланыс желісі бойынша орташа жауап уақытын Телефон шалу кезде қоңырау қойылған сәттен бастап қырық секунд аспауы тиіс.
8. Оператордың міндеттеріне кіреді:
- Қоңырауды қабылдау;
- Клиент атынан сұрау, тегі, әкесінің аты және ЖСН;
- ОДБ-да және / немесе МОДБ-да ЖСН Іздеу;
- ЖСН расталған жағдайда - тегі, аты, клиент әкесінің аты көрсетіле отырып, өтініш толтыру; жоспарланған емдеу кеңес күні (күні мен уақыты); Байланыс мәліметтері; емдеу облысы;
- он-лайн кеңес беруге брондау;
- Тегін кезекке, он-лайн кеңес беру жазу күні мен уақыты жақын болуы туралы клиентке хабарлау; Skype үшін егжей-сайтында немесе ЗТМО университетінің атына - қосылыстар; қажет болған жағдайда - күні мен уақыты онлайн-кеңес өзгерту.
9. Оператор мына жағдайларда психологиялық қолдау және кеңес туралы жазу үшін бас тартуға құқылы:
- ОДБ-да тапсырыс берушінің ұсынған ЖСН тіркелген жоқ мүгедек баланы тәрбиелеп, белсенді бенефициар ретінде, МОДБ-да тіркелген жоқ;
- Нормаланбаған лексикаларды қолданғанда және клиент қатарынан балағаттау болса, сонымен қатар оның нашақорлық немесе алкогольдік мас болған жағдайында.
10. Жүгіну барысында онлайн қолдау қызметі әрекетіне кірмейтін сұрақ мазмұндары болса, оператор жүгінуші тұлғаға белгілі сұрақты шешу кімнің құзыретінде екенін хабардар етеді.
11. Оператор (лар) 17.00 дейін күнделікті өтініштер үйлестірушісі ЗТМО тапсырады (беріледі).
12. Үйлестіруші ЗТМО күнде 17.45-тен 18.00 сағатқа дейін күнделікті түскен университетінің электрондық поштаға өтінімдерді жолдайды.
13. Университеттің үйлестірушісі әр айдың 25 келесі күнтізбелік айдың ішінде ЗТМО кеңесшілерге кестені жібереді.

3. Онлайн қолдау қызметінің іс-әрекеттеріне (әрекетсіздігіне)
шағымдану тәртібі
15. Қызметтердің сапасын бақылауды Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму саласындағы уәкілетті орган жүзеге асырады.
16. Клиент ЗТМО және / немесе уәкілетті органның басшысына шағым беруге құқығы бар.
Шағым пошта, электрондық пошта немесе ЗТМО басқармасының, университетінде және жұмыс күндері уәкілетті органның арқылы жазбаша нысанда ұсынылады.
17. Шағым Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген мерзімде қаралуға тиіс.
18. Онлайн қолдау қызметінің сапасын ішкі бақылау мақсатында және консультациялық бақылау қызметі қоңыраулар мен он-лайн консультациялар жазылады.
Тапсырыс берушінің және операторы арасындағы телефон әңгімелер ЗТМО-ға жазу.
Клиент пен консультант арасындағы Skype байланысты университет жазады.
19.Уәкілетті орган Онлайн қолдау қызмет жазбаша өтініші бойынша клиент шағым нәтижелерімен келіспеген жағдайда сұрау салуды алғаннан кейiн 3 жұмыс күннен аспайтын мерзімге операторы / кеңесші әңгіме жазуды қамтамасыз етеді.

4. Есептілік
21. Айдың 5 дейін есепті айдан кейінгі, Университет нұсқаулық хатқа 3-қосымшаға (қосымша 3.1) сәйкес психологиялық қолдау және кеңес беру қызметтері бойынша өтініштердің саны бойынша ЗТМО электронды поштаға есепті жібереді.
22. Айдың 10-на есепті айдан кейінгі дейін, Университет нұсқаулық хатқа 3-қосымшаға (қосымша 3.2) сәйкес психологиялық көмек және консультациялық қызмет алған тұлғалар санын растауды ЗТМО жібереді.
23. Айдың 15-iне дейiн есепті айдан кейінгі, ЗТМО нұсқаулық хатқа 3-қосымшаларға (Қосымша 3.3, қосымша 3.4) сәйкес өтінімдер саны мен саны үшін, уәкілетті органға психологиялық көмек және консультациялық қызметтер алынған адамдардың саны бойынша электрондық есебін ұсынады.

5. Онлайн қолдау қызметін басқару
25. Университет сарапшыларының онлайн консультациясы үшін мониторинг, жоспарлау және брондау желісі бойынша жұмысты ұйымдастыру қызметінің Онлайн қолдау қызметі әдістемелік қолдау үшін жауапты РМК ЗТМО құрылымдық бөлімшесі, қоғаммен байланыс бөлімі болып табылады.
26. Онлайн қолдау арқылы, мүмкіндігі шектеулі балалармен тұлғаларға психологиялық көмек және кеңес беру қызметтерін қамтамасыз ету үшін министрлігі арасындағы РМК ЗТМО және университеті келісімдер жасалады.
27. Университет консультанттардың жұмыс сапасына жауапты болып табылады.
28. Онлайн қолдау қызметі Қызметкерлері Қызмет университеті мен РМК ЗТМО қоғаммен байланыс департаментінің қызметкерлері штат санының шегінде қарастырылады.


Размещение информации: 25.11.2014 15:10

Последнее изменение информации: 20.11.2015 14:50

Жаңалықтар лентасы

Ауа-райы

Шахтинскта бұлыңғыр -4°C , ылғал 88%, қысым 721, жел 9 м/с

Валюта бағамдары

USD 384.97
Euro 427.12
Рубль 6.04

Дауыс беру

Сізде электрондық цифрлық қолтаңба барма (ЭСҚ)?
Күнтізбе Жаңалықтар таратулар Мұрағат қарау
Система Orphus
© 2007-2019 Шахтинск қаласы әкімдігінің ресми интернет-ресурсы Сайт материалдарын пайдаланғанда ақпарат алған көзге сілтеме жасау міндетті
Яндекс.Метрика
© 2019 Әзірлеуші және қолдаушы: «Creatida» интернет-компаниясы
Басты парақ
Кері
Қаз Рус Eng Жоғары